אתר תדמית | מקודם seo
מה כלול בחבילה?
- שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ, טלפון, מיילים וטפסי פנייה
- תמיכה טכנית לעזרה בנושאי האתר באופן שוטף ומקיף לכל שאלה או בעיה
- דומיין (כתובת אתר) לכל תקופת השימוש
שירות לקוחות ותמיכה טכנית:
- זמינות מלאה דרך וואטסאפ, טלפון, מיילים וטפסי פנייה לשאלות ובעיות
- סיוע מקיף בכל נושא טכני – העלאת תכנים, פתרון באגים, הדרכה על מערכת הניהול ועוד
- שירות לקוחות קשוב ומקצועי המבטיח מענה מהיר לכל פנייה
עדכוני תוכן וטקסטים:
- עריכת ושדרוג עמודי האתר (בית, אודות, שירותים, צור קשר) להתאמת המסרים למיתוג העדכני
- שיפור שפה וניסוח, בדיקת שגיאות כתיב ועריכת תוכן מקצועית
- שילוב קריאות לפעולה חדשות או התאמת קיימות לקמפיינים שיווקיים והודעות חשובות
תוכן שיווקי ותדמיתי:
- הוספת והחלפת תכנים המייצגים את העסק באופן מקצועי, עם דגש על בידול וערכי המותג
- הצגת המלצות מלקוחות.
- עדכון ועריכה שוטפת של הטקסטים באתר.
עיצוב וחוויית משתמש (UX/UI):
- התאמת צבעים, פונטים ואלמנטים גרפיים בהתאם למיתוג ולתדמית העסק.
- ארגון ועיצוב של פריסת העמודים להנגשת התוכן.
- התאמת האתר למובייל ולכלל המכשירים הניידים, בדגש על טעינה מהירה ועיצוב רספונסיבי.
תמונות וחומרים ויזואליים:
- העלאת תמונות חדשות לשיפור התדמית, גלריות או עמודי מידע בהתאם לצורכי העסק.
- עיצוב, עריכה והחלפת תמונות קיימות לצורך רענון והקפדה על מראה מקצועי.
- אופטימיזציית תמונותוהגברת מהירות טעינה גבוהה.
עדכוני מערכת:
- עדכון מערכת, מבנה ותוספים לגרסאות העדכניות ביותר
- ווידוא תאימות בין עדכוני הגרסא לבין האתר וביצוע שינויים באתר במידת הצורך להתאמה לעדכוני הגרסאות
גיבויים שוטפים:
- ביצוע גיבוי מלא של האתר בכל יום (קבצים + מסד נתונים)
- שמירת הגיבויים במקום אחסון חיצוני ומאובטח בכמה נקודות שחזור לשרידות מוגברת.
אבטחה:
- סריקה תקופתית לזיהוי פרצות אבטחה (ניצול חולשות באתר, משתמשים חשודים, וכדומה).
- עדכון והקשחה של אבטחת. האתר (למשל הגבלת ניסיונות התחברות, חומת אש וכו’).
- הקפדה על תעודת SSL בתוקף והצגת אייקון “מנעול” בדפדפן.
אופטימיזציה שוטפת לאתר:
- בדיקת מהירות הטעינה ושיפורו באופן שוטף
- אופטימיזציה לקבצי האתר
- ניהול מערך Cache לאתר וניקוי קבצי מטמון אוטומטיים
- הסרת תוספים/סקריפטים/טבלאות בבסיס הנתונים שאינם בשימוש
טיפול בתקלות ובקשות שוטפות:
- מענה לבקשות או בעיות שעולות במהלך החודש מצד מנהלי האתר או המשתמשים
- בדיקה של טפסי יצירת קשר וטפסי הרשמה לוודא שהם עובדים כשורה
- תיעוד כל הפעולות והתיקונים שהתבצעו במהלך השירות לטובת מעקב ושיפור
בניית האתר כוללת
- שיחת אפיון הכוללת מחקר שוק, הגדרת מטרות ויעדים, בחירה ורכישת דומיין.
- עיצוב האתר בהתאמה אישית לפי תוצרי שיחת האפיון.
- כתיבת תוכן ראשונית לאתר / קבלת תוכן קיים.
- בניית אתר על ידי צוות מקצועי הכולל 9 דפים מעוצבים (לדוגמא: בית, אודותינו, השירותים שלנו, יצירת קשר).
- אתר רספונסיבי המותאם לגלישה במובייל.
- קידום אורגני בגוגל.